خدمات ما
-
تامین کالا
شرکتهای تولیدی برای دسترسی و تصاحب بازار نیاز به توزیع مناسب محصول خود دارند. دریافت اطلاعات اولیه از تامینکننده ها، ارزیابی بازار، تدوین اهداف و تعیین استراتژی های توسعه و توزیع محصول و در نهایت ایجاد برنامه عملیاتی از فعالیت های با اهمیت مرحله تامین کالا می باشد. -
بازاریابی
فروش هر نوع محصول اعم از کند فروش یا تند فروش ، نیاز به بازاریابی دارد. ما در این مرحله به تامین کننده هایمان کمک میکنیم تا با استفاده از یک فرایند هوشمند بازاریابی، تقاضای محصولات را افزایش دهند. تدوین اهداف و استراتژی فروش، آموزش نیروهای متخصص فروش، عملیات اجرایی فروش بر مبنای برنامه جامع و در نهایت تحلیل روند و تدوین گزارش های کوتاهمدت و بلند مدت، از فعالیت های ما در این مرحله است. -
بازارسازی
وجه تمایز ما توجه به همه ابعاد زنجیره تامین است. ما در راستای بهبود وضعیت کسب و کار شرکای تجاریمان، با جمعآوری اطلاعات دقیق از بازار و ایجاد پایگاهی جامع از داده ها، جهت عرضه محصولات مشتریانمان در بازار زمینه سازی میکنیم. از دیگر اقدامات ما در این مرحله، حفظ و نگهداری مشتریان و افزایش مداوم مشتریان است. -
توزیع
همواره یکی از مهم ترین چالشهای بخش تولید، توزیع و پخش محصول است. برای تضمین در رضایت و حفظ مشتریان، ما به عنوان شرکت پخش، به کیفیت توزیع کالاها توجه ویژه ای داریم. تجزیه و تحلیل، برنامهریزی، کنترل سطوح کیفی و کمی خدمات، هزینهکردها و تعادل بین آنها ازجمله فعالیت هاییست که در این مرحله به آن میپردازیم.